Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

HYUNDAI MOTOR COMPANY

HYUNDAI MOTOR COMPANY
Sakura

HYUNDAI MOTOR COMPANY HAQQINDA

Hyundai Motor Company (Hyonde Motor Kompani kimi tələffüz olunur, Koreya dilindən tərcüməsi "Müasirlik" deməkdir 현대자동차 주식회사?, 現代自動車株式會社?) - Cənubi Koreya avtomobiltikinti şirkətidir. Ölkədə ən iri və dünyada dördüncü avtomobil istehsalçısıdır. Qərargahı Seulda yerləşir.

Hyundai Motor Company-nin təsisçisi - Çon Çju Yon - 1915-ci ildə hal-hazırda Şimali Koreyada yerləşən Asan kəndində anadan olmuşdur. O, kasıb kəndli ailəsində böyük oğul idi, lakin ağır həyat tərzinə baxmayaraq, ibtidai təhsil alıb.

Çon Çju Yon 16 yaşında atasının inəyini satdı və doğma evini tərk etdi. O, Seula yaxşı həyat axtarışına yollandı. Orada dəmir yolu tikintisində, limanda və mühasib köməkçisi işlədi. Sahibkar Çon Çju Yonun ilk təcrübəsi 1938-ci ildə açdığı düyü satışı üzrə xüsusi mağazası oldu. Amma bir il sonra o, yapon işğalçı qüvvələrinin siyasəti üzündən öz biznesini bağlamaq məcburiyyətində qaldı.

Müharibə başa çatdıqdan sonra Çon Çju Yon ABŞ silahlı qüvvələri üçün yük avtomobillərini təmir etməyə başladı. Sonra o, mühəndis-tikinti biznesi ilə məşğul oldu və Hyundai Civil Industries şirkətini qurdu. Onun ştatında 11 işçi var idi və əgər ingiliscə yaxşı danışa bilən kiçik qardaşı köməyi olmasa idi, ola bilsin ki, o bir o qədər uğurlu olmazdı. Bu, bolluca pul ödəyən Amerika hərbçiləri tərəfindən çoxlu sifarişlər toplamağa kömək etdi. Bütün bunlar şirkətin inkişafına səbəb oldu.

Bundan başqa, Koreyada hakimiyyətə Pak Çjon Hi - avtoritar prezident gəldi - lakin səmərəli iqtisadi islahatların keçirilməsi üçün hazırlanmışdır. O, iqtisadiyyatın hər biri sahəsi üçün onun istedadlı rəhbərinə əsaslanaraq aparıcı şirkət seçirdi. Bu şirkət dövlət dəstəyi və maliyyə yardımı ilə təmin edilirdi. Beləliklə o, məşhur Cənubi Koreya çebolunu (Cənubi Koreya maliyyə-sənaye qrupları formasıdır) yaradırdı.

Həmin vaxtlar Pak Çjon Hi tikinti sektoru üçün diqqət edirdi, Çon Çju Yon prezidentin rəğbətini almağa qərar verdi və Seulda müharibə zamanı partladılan körpünün bərpası başladı. Layihə ziyanlı idi, amma vaxtından əvvəl başa çatdı və əlbəttə ki, Pak Çjon Hi-nin diqqətini cəlb etdi. Hyundai-ı Vyetnamda, Cənub-Şərqi Asiya ölkələrində, sonra isə Yaxın Şərqdə tikinti xidmətlərinin əsas ixracatçılarından biri kimi seçdilər.

Şirkətin kapitallaşması artdı, onunla birlikdə isə fəaliyyət diversifikasiyası (bir çox əlaqəli olmayan istehsal növlərinin eyni vaxtda inkişaf etdirilməsi) da artdı. Hyundai-ın avtomobiltikinti bölməsnin qərargahı 29 dekabr 1967-ci ildə Seulda açıldı. Yarım il sonra ildə 20 min avtomobil istehsal gücünə malik ilk zavod istismara başlamışdır. Markanın avtomobil istehsalı sahəsində təcrübəsi yox idi, ona görə də məşhur, dünya nüfuzlu Ford Motor-a kömək üçün müraciət etdi. Tezliklə konveyerdən lisenziyalı Ford Cortina MK I çıxdı.

80-ci illərin əvvəllərinədək ABŞ şirkəti ilə əməkdaşlıq davam edirdi, Granada və Taurus modelləri istehsal olunurdu. Lakin markanın rəhbərliyi öz avtomobilinin hazırlanması haqqında qərar qəbul etdi.

1973-cü ilin avqust ayında Hyundai ilk minik modelinin layihələndirilməsi üzrə işlərin başlanması haqqında elan etdi, hansına ki, Corc Ternbull (Austin Morrisin sabiq icraçı direktoru) başçılıq edirdi. Bundan başqa, Ulsan şəhərində yeni zavodun tikintisi başlandı.

İlk avtomobilin - Hyundai Pony - yaradılmasında İtaliya atelyesi Italdesign Giugiaro, həmçinin Böyük Britaniya və Yaponiyanın hi-tech mütəxəssisləri cəlb olunmuşdurlar. Lakin əsas yardımı yeni müəssisənin tikintisinə kömək edən Mitsubishi Motors şirkəti oldu. İlkin Hyundai-ın bir çox elementləri, xüsusilə mühərrik və transmissiya Mitsubishi Coltdan borc götürülmüşdür.

Avtomobili Turin avtosalonunda 1974-cü ilin oktyabr ayında debüt edildi. Onun əsas rəqibləri Saehan Gemini və Kia Brisa hesab olunurdu. Əvvəlcə model sedan banla buraxılırdı, 1976-cı ildə pikap, 1977-ci ilin aprel ayında universal, 1980-ci ildə isə 3 qapılı xeçbek əlavə edilmişdir.

Subkompaktın qabaqcıl konstruksiyası və zərif dizaynı insanları o qədər təsirləndirmişdir ki, yeniliyi "Koreyanın iqtisadi möcüzəsi" ilə bağlayırdılar. Vətənində onun satışı rekordlar vurdu, ona görə də şirkəti dərhal Koreyanın avtosənaye lideri etdi. Bu kiçik arxaötürücülü avtomobil Cənubi Koreyada ilk kütləvi minik avtomobili oldu. 1985-ci ildə onun istehsalı 1 mln.dan çox idi.

Bu modellə avtomobil istehsalçısı əvvəlcə Ekvador, sonra Orta Şərq, Cənubi Amerika və Afrika bazarına çıxdı. 1976-cı ildə Hyundai brendi Yunanıstanın, Niderlandın və Belçikanın Avropa bazarında təqdim olundu. 1982-ci ildə Hyundai Pony Böyük Britaniya bazarına çıxan ilk Koreya avtomobili oldu.

1986-cı ildə Hyundai Birləşmiş Ştatlarda avtomobillər satmağa başlayır. Hyundai Pony ABŞ bazarına buraxılmadı, çünki tələblərə uyğun deyildi. Lakin avtomobil qonşu Kanadada məşhur idi. Əvəzində maşın qonşu Kanadada istifadə olunurdu.

İlk modelin müvəffəqiyyətindən ilham alaraq, Hyundai Motor şirkəti Excel-i inkişaf etdirir, hansı ki, Amerika bazarında görünür. Bu önötürücü avtomobil, 4 qapılı minik, eləcə də 3 və 5 qapılı xeçbek banında buraxılırdı. Pony kimi yeni model də Italdesign atelyesində hazırlanmışdır. O əllə və ya avtomatik sürət qutusu ilə işləyən 4 silindrli mühərriklə təchiz edilmişdi.

Bəzi bazarlarda, o cümlədən Avropa bazarlarında, Excel - Hyundai Pony adını daşıyırdı. Cənubi Koreyada xeçbek Pony Excel kimi, minik avtomobili isə Presto kimi satılırdı. İlk ildə bu modelin satış həcmi 160 000 ədəd təşkil edib.

1980-ci illərin sonlarında şirkət öz texnologiyasını istifadə edərək avtomobil istehsal etməyə başladı.İlk belə model Sonata olub. İstehsaldan ilk iki il sonra onun hazırlanması alıcıların neqativ reaksiyaları səbəbindən dayandırıldı. Ona görə də ikinci nəsil orijinal Sonata kimi tez-tez nəzərdən keçirilir.

Birinci nəsil Daewoo Royal ilə rəqabət etməli idi. O kruiz-nəzarəti, oturacaqların elektrik ötürücüsü, əyləc gücləndirici və xromlanmış bamperlə təchiz edildi. Koreyada model iki komplektləşdirmələrdə təklif olunurdu - Luxury və Super.

1989-cu ildə marka həcmi 1,5 litr təşkil edən özünün ilk mühərrikini yaradır. Onun Alpha adlandırırdırlar. Bundan sonra Beta, Gamma, Delta və s. yarandı.

1990-cı ilin yazında Hyundai avtomobillərinin istehsal həcmi dörd milyon ədədə çatdı. 1991-ci ildə şirkət özünün ilk 4 silindrli benzin mühərrikini, həmçinin öz transmissiyasını yaratdı, bununla da texnoloji müstəqilliyinə doğru qədəm qoydu. Şirkət öz avtomobillərinə 10 il və ya 10 000 mil (16000 km) məsafə qət etmək zəmanəti verməyə başladı ki, bu da ABŞ-da tələbatın artmasına səbəb oldu.

1991-ci ildə birinci nəsil Mitsubishi Pajero bazasında Hyundai Galloper hazırlanır. O 3 və 5 qapılı banda təklif edilirdi və üçlitrlik 141 at güclü, V6 mühərriklə komplektləşdirilirdi.

1992-ci ildə Hyundai konseptual avtomobil sırasında birinci olan, avtomobil markalarının inkişaf istiqamətini göstərən HCD-I konsept-kar-ını təqdim etdi. Hyundai HCD-II idman kupesi həmin ildə ilk dəfə debüt edirdi. Bu az sayda istehsal olunurdu və nüfuzlu Avropa markalarına böyük pullar ödəməyə hazır olmayan alıcılar üçün nəzərdə tutulmuşdur.

1995-ci ildə bəzi bazarlarda Verna kimi tanınan Accent modeli yaranır. Sonradan onun əsasında Rusiya bazarı üçün Solaris hazırlanacaq. Yenliki Excel-in köhnəlmiş yerinə gəldi. O minik, həmçinin üç və beşqapılı heçbek banla buraxılırdı. Alıcılar iki variantlı mühərriklər arasında seçim edə bilirdilər - 1,3 və 1,5 litrlik. Onlarla yanaşı beşpilləli mexaniki və dördpilləli avtomat qutu təklif olunurdu.

Avtomobil Rusiya da daxil olmaqla bir çox dünya bazarlarında məhşurlaşdı. O cəlbedici dizayn, sadə konstruksiya və ucuz qiyməti ilə ələ aldı. Model ayırmaq üçün, avtomobil istehsalçısı, qeyri-adi rənglər təklif edirdi, məsələn: çəhrayı və ya bənövşəyi rəngdə. Sonra avtomobil birdən çox yeniləmə aldı və bir neçə nəslinin buraxılışını yaşadı.

1996-cı ildə Hindistanda nümayəndəliyi açılır - Hyundai Motor India Limited.

Həmin ildə bəzi bazarlarda Tiburon, Tuscani və ya Turbulence kimi tanınan, Hyundai Coupe liftbekin təqdimatı keçirildi. O ilk dəfə 1996-cı ilin mart ayında Cenevrə avtosalonu zamanı nümayiş etdirilmişdir.

Model Şimali Amerika bazarı üçün yaradıldığı üçün, ən əsası cazibədar zahiri görkəmi və əlverişli qiyməti idi. O 1,6 və ya 1,8 litrlik mühərriklə komplektləşdirilirdi, sonradan isə güc aqreqatlarının xəttinə 130 güclü 1,8 litrlik mühərrik daxil oldu.

1998-ci ildə Hyundai Motor şirkəti dünya səviyyəli marka rolunda təsdiq etməsi üçün öz imici üzərində səylə çalışmağa başladı. Bir il sonra Çon Çju Yon Hyundai Motor-un rəhbərliyini oğlu Çonq Monq Ku-ya verir, ana şirkət Hyundai Motor Group isə dizayn, keyfiyyət, istehsalın təkmilləşdirilməsi və öz avtomobillərinin uzunmüddətli tədqiqatları sahəsinə xeyli vəsait yatırdı. Buna bir çox hallarda maliyyə vəziyyətinin pisləşməsi və şirkətin restrukturizasiyası tələbatı səbəb oldu.

Həmin ildə Asiya ölkələrini bürümüş maliyyə böhranından sonra iddialı hədəflərə rəhbərlik edən Hyundai şirkəti müflis olmuş Kia Motors-u satın alır.

1999-cu ildə Detroit avtosalonunda Sonatanın platformasında yaradılmış Santa Fe yolsuzluq avtomobilinin ilk nümayişi keçirildi. Jurnalistlər maşının xarici görünüşünü tənqid etdilər, lakin o, ABŞ-da çox məhşur idi.

Santa Fe 2,7- və ya 3,5-litrlik müvafiq olaraq 173 və 200 at gücü təşkil edən V6, həmçinin 2 litr həcmində olan dizel güc aqreqatla mühərriklə komplektləşdirilmişdir.

2007-ci ildən model Rusiyanın TaqAZ zavodunda yığılırdı.

Həmin il Avropada Centennial adı ilə tanınan Equus flaqmanı təqdim olundu. Avtoistehsalçının sözlərinə görə bu Koreya bazarında Mercedes-Benz S-klass və BMW 7-Series ilə rəqabət aparmağa çağırılmışdır. Əslində isə onun rəqibi Ssangyong Chairman idi. Maşının dizaynı Mitsubishi tərəfindən hazırlanırdı. Model daxili bazarda çox məhşur idi.

2000-ci ildə Koreya avtonəhəngi Daimlerchrysler ilə strateji alyans barədə saziş bağlayır və Hyundai Group ilə tərəfdaşlıq münasibətləri kəsir. Bir il sonra Daimler-Hyundai Truck Corporation şirkəti yaradılır. Lakin 2004-cü ildə Daimlerchrysler şirkətdə olan öz payını satır.

2004-cü ildə Hyundai dünyada 100 ən qiymətli brendlərdən biri sayılır. Hyundai 2002-ci ildən başlayaraq futbol üzrə dünya çempionatının rəsmi sponsorlarından biri olub.

2006-cı ildə Cənubi Koreya hökuməti Çunq Monq Ku ilə bağlı araşdırmaya başlayaraq, onu korrupsiyada günahlandırırdı. O, aprelin 28-də 100 milyard koreya von (106 mln. dollar) mənimsədiyi üçün həbs edilib. Kim Don Çjin şirkətin rəhbəri postunda onu əvəz etdi.

2007-ci ilin dekabr ayında Hyundai-ın rəsmi nümayəndəliyi Rusiyada işə başlayır - "Hyudai Motor MDB". O dərhal bütün ölkədə diler mərkəzləri şəbəkəsini yaratmağa başladı, onların sayı artıq 140-a bərabərdir. Aktiv fəaliyyət göstərməsi bir il ərzində iki dəfə Rusiya bazarında satış həcmini artırmağa imkan verdi.

Elə həmin ildə Seul avtosalonunda Veloster konsept-kar-ı ictimaiyyətə təqdim olundu. 2011-ci ildə seriyaya çatanda, üçqapılı heçbek sərnişin tərəfindən daha bir qapı yarandı və bununla da, koreyalı işləyib hazırlayanların fikrincə, ən geniş auditoriyanı fəth etməyə qadir olan bir daha qeyri-adi görkəm aldı.

Həmin il Rusiyada Hyundai avtomobil zavodunun tikintisini nəzərdə tutan saziş imzalanıb. 2008-ci ilin iyun ayında Sankt-Peterburqun Kamenka sənaye zonasında onu qurmağa başlayıblar. İnvestisiyaların ümumi həcmi 400 mln. dollar, müəssisənin layihə gücü isə - ilə 200 000 avtomobil təşkil edirdi, yarısı Hyundai Motor-a, ikinci yarısı isə Kia-ya məxsus idi. Bundan başqa, şirkət Taqanroqda TaqAZ-ın qurğularında avtobuslar hazırlayır.

2010-cu ildə Rusiya üçün xüsusi hazırlanmış, Hyundai Solaris subkontakt avtomobili təqdim olundu. O müvafiq olaraq 107 və 123 at gücündə 1,4- və ya 1,6- mühərriklə komplektləşdirilmişdir. Güc aqreqatları 5 pilləli mexaniki və dördpilləli avtomat sürət qutusu ilə çalışır.

Avtomobil minik avtomobili və 5 qapılı heçbek banında təqdim olunub. 16 may 2014-cü ildə yeni nəsil modellər buraxıldı, hansı ki, modernləşdirilmiş arxa və yeni ön hissəsi almışdır. Yuxarı komplektləşdirmələr üçün yeni transmissiyaların istifadəsi nəzərdə tutulub - 6 pilləli "mexanika" və "avtomat".

Koreyalı avtomobil istehsalçısı öz avtomobilləri üçün alternativ yanacaq texnologiyalarının inkişafı üzərində səylə çalışır. İlk hibrid avtomobili Click/Getz Hybrid adlı marka 2004-cü ildə nümayiş olunub, bir il sonra isə Quançjouda hibrid Accent Beynəlxalq avtoşouda nümayiş etdirilmişdir. Hibrid quraşdırılmasını şirkət sərbəst Enova şirkətinin texnologiyalarının tətbiqi ilə işləyib hazırlayır.

1998-ci ildən hidrogen yanacaq elementləri sahəsində avtomobillərin yaradılması işləri aparılır. 2013-cü ildə bu cür tip qidalı ilk avtomobil - ix35 Fuel Cell yaranır. O maksimum 160 km/s sürəti yığır və bir enerji ehtiyyatı ilə 594 km-ə qədər yol gedə bilər.

Hyundai elektrokarların hazırlanmasına 1988-ci ildə başlamışdır. 1992-ci ilin mart ayında bir neçə elektromobilin səhra sınaqları başladı, hansı ki, ümumilikdə 48 000 km qət etdilər.

Yalnız elektriklə işləyən ilk avtomobil Sonatanın bazasında qurulmuş Sonata Electric Vehicle oldu. Sonradan avtomobil istehsalçısı Kia Sportage, Atos, Grace, Accent və Excel-ə əsaslanan elektrokarlar buraxdı.

İlk yüksək sürətli elektrik avtomobili BlueOn 2009-cu ildə Frankfurt avtosalonunda nümayiş etdirilmişdir. Bu azlitrajlı 130 km/s sürətli və 5 qapılı heçbek, bir enerji ehtiyyatı ilə təxminən 140 km gedə bilir. Elektromobilin inkişafına qoyulan investisiyaların ümumi həcmi 40 mlrd. von (34,3 mln. dollar) təşkil edib.

İndi Hyundai Motor Company şirkəti bütün dünya üzrə, o cümlədən Rusiya, Türkiyə, Çin, Çexiya, Braziliya, Hindistan və Şimali Amerikada avtomobil zavodları var. Hyundai avtomobilləri dünyanın 193 ölkəsində satılır. Bundan başqa, şirkət avtobuslar, güc aqreqatları və komplektləşdiricilər buraxır.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

H.Z.Tağıyevin imzası.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR