Dərc edildi: Baxış sayı: 675
Sərnişinlərə qarşı ən laqeyd aviaşirkətlərin TOP-5-liyi
“AirHelp” onlayn-servisi nadir hallarda sərnişinlərə gecikən və ya ləğv olunan reyslərə görə təzminat ödəyən aviaşirkətlərin reytinqini tərtib edib.
Reytinqi tərtib edərkən mütəxəsislər 1 yanvar 2016-cı il 31 dekabr 2018-ci illər arasında olan dövr ərzində aviaşirkətlər tərəfindən rədd edilən tələblərin sayını təhlil ediblər.
Beləliklə ən laqeyd aviaşirkətlərin TOP-5-liyi aşağıdakı kimidir:
5. Rədd etmə göstəricisi 95%-dir
4. 96%
3. 96%
2. 98%
1. 100%
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət