Slimfit
  1. CƏMİYYƏT

Media namizədləri təbliğ edə bildimi?

Media namizədləri təbliğ edə bildimi?
Sakura

Media namizədləri təbliğ edə bildimi?

Azərbaycanda fevralın 9-a təyin edilmiş növbədənkənar parlament seçkilərində namizədlərin seçkiqabağı təşviqat kampaniyası aparması üçün ayrılan vaxt başa çatdı.

Namizədlərin təbliğat-təşviqat kampaniyasını ölkə mediası necə işıqlandırdı?

Azərbaycan Jurnalistlər Birliyinin sədri Elçin Şıxlı Modern-az-a danışıb:

“Nə televiziyalarda, nə saytlarda, nə də qəzetlərdə heç bir şey görmədim. Diqqət sosial şəbəkələrdə idi. Sözün doğrusu, mən indiyədək bilmirəm ki, yaşadığm dairədə kim deputalığa namizədliyini irəli sürüb. Cəmi birinin adını eşitmişəm, heç o birilərini tanımıram. Sabah səsverməyə gedəndə görüm indi kimi tanıyıram, kimi yox. Vəziyyət yaxşı deyil, normal bir  kampaniyanın keçirilməyini görmədim.Təbii ki, bu mənim şəxsi fikirlərimdir. Ola bilər ki,bəzi deputalığa namizədlər rayonlarda görüşlər keçirsin. Amma şəhərdə görüşlərin keçirilməsinə rast gəlmədim”.

525-ci qəzet”in baş redaktoru Rəşad Məcid də hesab edir ki, kampaniya ən çox sosial şəbəkələrdə aparılırdı:

“Düşünürəm ki, deputalığa namizədlər bu il əsasən sosial şəbəkələrdən istifadə etmiş oldular. Təbii ki, aralarında uğurluları da oldu, uğursuzluları da . Saytlarda da müəyyən qədər hiss olundu. Ancaq yazılı mətbuatda təssüf ki, məlumatlar az oldu. Ümumiyyətlə medianın seçqiqabağı gözləntiləri çox olub ki, namizədlər müəyyən reklamlar sifariş versin. Düşünürəm ki, bu məsələdə də cüzilik özünü göstərdi. Məsələn, medianın arzuladığı qədər olmadı. Daha çox namizədlər sosial şəbəkələrdən istifadə etdilər. Mənə elə gəlir ki, deputalar üçün sosial şəbəkə həm ucuz başa gəldi, eyni zamanda da mənalı idi”.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Hacı Zeynəlabdin Tağıyevin dəstəyi ilə təşkil olunan qızlar məktəbi, Bakı

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR