Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

Mask Teslanın özünün sığorta şirkətinin fəaliyyətə başladığını elan etdi

Mask Teslanın özünün  sığorta şirkətinin fəaliyyətə başladığını elan etdi
Sakura

Tesla elektrik nəqliyyat vasitələrinin sahiblərinə avtomatik sığortanın tam versiyasını vəd edir.

Tesla Sığorta bu ilin sonunda bəzi ştatlarda fəaliyyətə başlayacaq. Şirkət, hər bir sürücü üçün, şirkətə öz avtomobili ilə ötürülən məlumatlara görə - yürüşü, tezliyi və səyahət vaxtından sürücülük tərzinə qədər xidmətin şəxsi dəyərini hesablayaraq Tesla avtomobillərinin sığortasını satacaq. İlon Mask yeni işin Tesla üçün ciddi və yeni gəlir mənbəyinə çevriləcəyinə əmindir. Potensial olaraq, xidmət dərhal yüz minlərlə müştərini - ABŞ-dakı Tesla sahiblərini qəbul edəcək.

İllərdir sürücülər Tesla-nın elektrikli avtomobil sığortası qiymətlərindən, əsasən avtomobil təmirinin baha olmasından gileylənirlər. İlk dəfə şirkət keçən ilin aprelində şəxsi avtosığorta xidməti haqqında danışdı və bir neçə aydan sonra bu xidmətin Kaliforniyada açılmasına çalışdı.

Ancaq bir neçə saatdan sonra sayt "alqoritm yeniləməsi" səbəbindən bağlandı və Tesla rəhbərinin vəd etdiyi kimi maşınları üçün ödəniş əldə edə bilənlərin sığortası heç də üçüncü şirkətlərin qiymətindən aşağı deyildi. Nəticədə Mask təcrübənin tam düşünülmədiyini etiraf etdi və onu "0.9 versiyası" adlandırdı.

Ens.az bildirir ki, indi Tesla elektrik nəqliyyat vasitələrinin sahiblərinə avtomatik sığortanın tam versiyasını vəd edir.

"Biz böyük bir şey - böyük sığorta şirkəti qururuq" Mask investorların son iclasında söyləyib.

"Yekunda Tesla Sığortanın hər biri sürücü ilə əlaqələri, qəza ehtimalını anlamaq və həmin müştəri üçün aylıq mükafat hesablamaq üçün sürücü profilində avtomobil tərəfindən toplanan məlumatlardan istifadə etmələrini istəyirik" deyib o.

Aydındır ki, şirkət avtomobili müxtəlif sensorlarla dolduraraq maşınlarının sahibləri haqqında mümkün olan  hər şeyi bilir. Və maşının istismarının ilk günündən etibarən saat boyu toplanan bu məlumatlar əsasında, qəzaların baş verməsindən tutmuş batareyanın boğulmasına və mexaniki zədələnmələrə qədər hər hansı bir problemin olma ehtimalını dəqiq proqnozlaşdıra bilir. Bu gün dünyada heç bir sığorta şirkətinin  aktivlərində bu kimi  şey yoxdur və heç vaxt olmayacaq, çünki işləri sığorta haqlarının qiymətləndirilməsi və hesablanması üçün müxtəlif prinsiplər üzərində qurulmuşdur.

Mask-ın yeni təşəbbüsü avtomobil sığortası bazarında inqilaba səbəb ola bilər – şirkətə qoşulmuş avtomobillər parkı genişləndikcə onların sığortası üçüncü tərəf sığorta şirkətlərinin deyil, avtomobil istehsalçılarının işinə çevriləcəkdir. Maşınların həqiqi iş parametrləri barədə məlumatı olanlar onlardan pul qazanacaqlar.

Mask artıq aktuariləri şirkətdə işləməyə dəvət etdi və ilk sığorta planlarının bəzi ştatlarda, çox güman ki, ilin sonunda əldə olunacağını söylədi.

Bundan əlavə, o, elektrikli nəqliyyat vasitəsinin daha ucuz versiyasının hazırlanmasının zəruriliyini açıqladı.

"Maşını əlverişli etmək vacibdir" investorlarla həmin görüşündə bildirib. Mən düşünmürəm ki, maşınları əlçatan etmədən biz öz missiyamızda  müvəffəqiyyət qazanacağıq,  Məni inkişafımızda  ən çox narahat edən budur - maşınlarımızın kifayət qədər əlverişli olmaması. Bunu düzəltməliyik. "

Ancaq Mask heç bir konkret vəd verməyib, yalnız büdcəyə uyğun  elektrikli avtomobilin kompakt ola biləcəyini qeyd edib.

Bu günə qədər Teslanın Model 3'dən daha da yeni bir büdcə modelinin inkişafı ilə əlaqədar heç bir məlumat yoxdur. Bu işin Maskın sentyabr ayında təqdim etmək niyyətində olduğu yeni batareya növü ilə əldə ediləcəyini istisna etmək olmaz. Hər halda, Maskın başqa bir Tesla modelini istehsalata başlatmaq üçün heç bir resursu yoxdur - şirkət Berlində yeni Gigafactory tikir, Ostində Gigafactory-nin inşasına, Şanxayda bir zavodu bitirməyə, Semi yük maşınlarının, Cybertruck pikaplarının və öz batareyalarının istehsalı üçün sənaye xətləri çəkməyə hazırlaşır. Odur ki, yeni modellər ən yaxşı halda təxminən  bir il sonar, cari məsələlər bütovlükdə həll edildikdə çıxa bilər. 

Mənbə: hightech.plus

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Səməd Vurğun və Nazim Hikmət, Moskva, 1949-cu il

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR