Bu ilin ən bahalı brendlərinin reytinqi açıqlanıb - TOP-10
Böyük Britaniyanın WPP və "Kantar Millward Brown" şirkətləri 2019-cu ildə dünyanın ən bahalı 100 brendinin reytinqini ("The BrandZ Global Top 100") tərtib edib.
"APA-Economics"in xarici mətbuata istinadən verdiyi məlumata görə, Amerikanın "Amazon" onlayn pərakəndə satış şirkəti reytinqin birinci yerində qərarlaşıb.
Reytinq 3,7 milyondan çox istehlakçının təxminən 160 min brendə olan münasibəti əsasında hazırlanıb.
Dünyanın ən bahalı TOP-10 brendi:
# |
Brend |
Kateqoriya |
Dəyəri, mlrd. ABŞ dolları |
1 |
Amazon |
Pərakəndə satış |
315 505 |
2 |
Apple |
Texnologiya |
309 527 |
3 |
|
Texnologiya |
309 000 |
4 |
Microsoft |
Texnologiya |
251 244 |
5 |
Visa |
Ödənişlər |
177 918 |
6 |
|
Texnologiya |
158 968 |
7 |
Alibaba |
Pərakəndə satış |
131 246 |
8 |
Tencent |
Texnologiya |
130 862 |
9 |
McDonalds |
Fast food |
130 368 |
10 |
AT&T |
Telekommunikasiya |
108 375 |
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət