“Uber” 400 əməkdaşını ixtisara salıb
İyun ayında şirkət marketinq və rabitə bölmələrini birləşdirib ora yeni rəhbər təyin etdi.
CNBC yazır ki, “Uber” marketinq bölməsinin 1200 əməkdaşından 400-nü bu bölmənin optimallaşdırılmasına görə təxirə salıb. Yeni komandanın iki rəhbəri olacaq: şirkətə TripAdviser-dən gələn Mike Strickman effektiv marketinq, CRM və analitika işlərinə baxacaq. Ondan başqa uber qlobal marketinq üzrə vitse-prezident vəzifəsinə də işçi götürəcək və o, “Uber Eats”, “b2b” və digər istiqamətlərdə işlərə rəhbərlik edəcək.
Agentlik qeyd edir ki, ixtisar ümumi “Uber” personalının 1,65-ni əhatə edib. Bu, 2019-cu ilin iyununda bölmənin rəhbəri Rebecca Messina-nın vəzifəsini tərk etməsindən sonra olan ilk irihəcmli yenidən təşkil işi olub. “Uber” marketinq, rabitə və siyasət bölmələrini birləşdirib və birləşmiş strukturun başçısı Jill Hazelbaker olub.
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət