Bir çoxları hava gəmisi komandiri olmağı xəyal edir, amma bəzilərinin sağlamlığı buna icazə vermir
Pilot peşəsi ən maraqlı və ən əsası yüksək maaşlı peşələrdən biridir. Bu peşənin xüsusiyyətlərinə nəzər yetirək.
Müxtəlif vaxtlarda çəkilən məşhur reklam çarxlarında mülki aviasiya pilotunun bir iş günü ərzində ortalama 850 nəfəri, bir gəmi kapitanının 4000 nəfəri, böyük şəhərlərin metrolarında elektrik qatarı sürücüsünün isə 10000 nəfər sərnişini daşıdığı əks olunur. Şübhəsiz ki, bu qədər çox sayda insan həyatı üçün hər 3- nün məsuliyyəti çox böyükdür.
Formalaşma yolunda nələrdən keçilir.
Bir çoxları hava gəmisi komandiri olmağı xəyal edir, amma bəzilərinin sağlamlığı buna icazə vermir, digərləri başqa bir təhsil seçərək şanslarını qaçırdılar, bunun bir çox səbəbi ola bilər. Ölkəmizdə mülki aviasiya pilotlarının ən məşhur dayaqlarından biri Milli Aviasiya Akademiyasıdır. Yüzlərlə saatlıq simulyatorlarda göyə qalxmadan uçmaq - bu 5 illik təhsildir.
Xarici hava yollarına kadr axını
Bir çox pilot daha çox pul ödədikləri üçün işləməyə xarici aviaşirkətlərə gedirlər. Məsələn, Çində pilotlar, bizim pulumuza çevirsək, aviaşirkətdən asılı olaraq 30.000 dollardan 45.000 dollara qədər maaş alırlar, uçuş yükü hava yollarımızdakı yükdən xeyli çoxdur, məzuniyyət 90 gündür, heyrətləndiricidir, elə deyilmi? Son illərdə Çin ümumiyyətlə sərnişin daşımalarında liderlik edir, məsələn, cəmi bir ildə 1 milyarddan çox insan ÇXR-in hava limanlarından keçir. Yaxın 15 ildə ÇXR hökuməti 1600 yeni hava limanı tikməyi planlaşdırır, sadəcə düşünün . Dünyadakı ən böyük hava limanı olan "Dasin", belə sərnişin axını və müvafiq əmək haqqı miqdarına uyğun olaraq ehtimal etdiyiniz kimi Çində yerləşir.
Peşəkar pilotların başqa bir hissəsi dünyanın ən böyük hava yolları olan, Birləşmiş Ərəb Əmirliklərindəki "Emirates" avia şirkətinə can atır. Orada da maaşlar münasibdir. Emiratesə qoşulduqda, aviaşirkətin pilotlara münasibətindən çoxları yaxşı mənada təəccüblənir. Başlanğıcda, yaşayış yeri tapana qədər ona otellərin birində lüks bir otaq verirlər, hər səhər onu hava limanına apamaq üçün otelə rahat bir mikroavtobus gəlir, özü üçün bir ev icarəyə götürdükdən və ailəsini BƏƏ-ə gətirdikdən sonra, hava yolu şirkəti onun övladlarının hər birinə təhsil üçün ildə 10.000 dollar ayırır. Başqa sözlə, hər şey ən yüksək səviyyədədir.
Rusiyada mülki aviasiya işçiləri ilə vəziyyət necədir? Aviasiyanın ildən-ilə yavaş, lakin davamlı inkişafını nəzərə alaraq, vakansiyaların sayı aviaşirkətlərdə təyyarələrin sayının artması ilə birlikdə artır. "Ural Hava Yolları" şirkətinə nəzər salaq. Hər pilotun məvacibi ayda 4.000 dollardan 5.500 dollaraq qədər, gəmi komandirinin maaşı isə təlimatçı kimi uçub-uçmamağından asılı olaraq 6.000 ilə 7.500 dollar arasında dəyişir. Rusiya üçün çox yaxşı maaşdır, amma aviasiya ingilis dilini yaxşı bilsən xarici bir aviaşirkətə getməyə və 4-5 dəfə daha çox pul qazanmağa heç nə mane olmur. Yəqin ki məhz bu səbəbdən hazırkı dövrdə "Ural Hava Yolları" heyətində 50-dən çox ekipaj çatışmazlığı var.
Uşaqlıqdan övladlarınızda səmaya sevgi aşılayın və bəlkə də təhsil müəssisəsi seçimi zamanı həyatlarını aviasiya ilə əlaqələndirməyə qərar verəcəklər.
Mənbə: zen.yandex.az
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət