KOREYA XALQ DEMOKRATİK RESPUBLİKASININ (ŞİMALİ KOREYA) AVTOMOBİL SƏNAYESİ HAQQINDA
KXDR-in avtomobil sənayesi Koreya Xalq Demokratik Respublikasının bir filialıdır. KXDR-də nəqliyyatın istehsalı əsasən Koreya Xalq Ordusu, sənaye və tikinti ehtiyaclarına yönəlib. Avtomobil və yük avtomobillərinə əlavə olaraq, KXDR avtobus, trolleybus və tramvay istehsal edir.
KXDR-də istehsal həcmi qonşu Cənubi Koreyaya nisbətən əhəmiyyətli dərəcədə azdır, KXDR Beynəlxalq Avtomobil İstehsalçıları Təşkilatının (BAİT) və ya BMT-nin digər komitələrinin üzvü deyil, buna görə də KXDR-in avtomobil sənayesi haqqında məlumatlar azdır. BAİT KXDR-in avtomobil sənayesi haqqında məlumat yayımlamır. Üçüncü tərəf müşahidəçilərə görə, KXDR il ərzində 40 000-dən 50 000 ədədək nəqliyyat vasitəsi istehsal edə bilər, lakin son bir neçə il ərzində yalnız bir neçə min istehsal olunub, bunun səbəbi cari maliyyə böhranıdır.
TARİXİ
KXDR-in avtomobil sənayesi SSRİ dövründə Sovet lisenziyası altında nəqliyyat istehsal etmək hüququ verildiyi zaman başladı. Sovet İttifaqı KXDR-in avtomobil zavodlarının tikintisində Sovet texnologiyası ilə təchiz olunmuş bütün imkanları ilə təmin etdi. KXDR-də istehsal edilən ilk maşınlar QAZ-51, QAZ-69, QAZ-M-20 "Pobeda" avtomobilləri kimi Sovet nüsxələri idi.
KXDR həmçinin, digər ölkələrə, xüsusilə Vyetnama avtomobil ixrac etməyə başladı. Mekong Auto Vyetnamda Fiat lisenziyası altında avtomobillər satır.
AVTOMOBİL İSTEHSALÇILARI
SUNGRI AVTOMOBİL ZAVODU
1950-ci ildə ilk böyük avtomobil zavodu Tokçhonda inşa edildi. Sərnişin avtomobilləri və yüksək keçicilik qabiliyyətinə malik nəqliyyat vasitələri, kiçik, orta və böyük yük maşınları, tikinti maşınları, yüksək keçicilik qabiliyyətinə malik yük avtomobilləri və "Synri", "Chadju" və s. adı altında avtobuslar istehsal edir.
PYEONGHWA MOTORS
2000-ci ildə Namphoda qurulan Pyeonghwa Motors - Cənubi Koreyanın Mun Son Men Assosiasiyasına tabe olan "Pyonghwa Motors" şirkətinin və Şimali Koreyanın "Ryobon" şirkətinin birgə müəssisəsi olan bir avtomobil şirkətidir
"PYONGSAN" AVTOMOBİL ZAVODU
1968-ci ildə "Pyongsan" avtomobil zavodu, Pyongsandakı "Synri Motors" zavodunda "Kensen", "Kensen NA", dəyişdirilmiş Synri-4.10 4x4 (QAZ-69 və Jeep kombinasiyası) və dəyişdirilmiş Synri-4.25 4x4 pikapın istehsalına başladı.
1970-ci illərdə "Thepexan" və "Thujen" kiçik yük maşınlarının istehsalı başladı.
"30 MART" ZAVODU
1982-ci ildən etibarən "30 mart" zavodu 100 tonluq Konsor-100 dəmir yük (samosval) maşınları istehsal edir.
"CHONGJIN" ZAVODU
1974-cü ildən bəri eyniadlı şəhərdə yerləşən "Chongjin" trolleybus və avtobusların istehsalı zavodu, Chiphsam-74, Chongyongjunvi və Chhondzhin, Chiphsam-86 trolleybusu, Pyongyang-9.25 və Chiphsam -86, -88 avtobuslarını istehsal edir.
"PYONGYANG" ZAVODU
1961-ci ildən etibarən "Pyongyang" avtobus və trolleybus istehsal zavodu Chollima-1, -2, -9.11, -9.25, -70, -72, -74, -84 və Cheonyon, Chonyeonjunvi, Ikarus-260T və Chollima-032, Chollima-962, -90/903 artırmalı trolleybusları, Ikarus-280T və Sonyon, Pxenyan-9.25 avtobusları, Gwangpokson artırmalı avtobusları və Chollima mini avtobuslarını istehsal edir.
KIM JONG TAE ADINA ZAVOD
1990-cı illərdən etibarən Pyongyang şəhərindəki Kim Jong Tae adına zavod Tatra KT4 modifikasiya edilmiş Çex tramvaylarını istehsal edir.
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət