2018-ci ilin ən çox baxılan reklamı
Fins.az-ın məlumatına görə, Google şirkəti 2018-ci ildə Youtube-da nümayiş olunanan dünyanın ən yaxşı reklam çarxlarının reytinqini təqdim edib.1milyon istifadəçi tərəfindən bəyənilən toplam 300 milyon dəqiqə baxılan reklamalar arasında reytinq bölgüsü aşağıdakı kimi aparılıb
İlin əsas trendləri:
Animasiya: ilk illik reytinqin yayımlanmasından sonra ilk dəfə olaraq bu istiqamətdə qaliblər elan olunub. türk hava yollarının "LEGO Safety Video", "Gatorade" içki markasının "Lio" ürəyi ", həmçinin LEGO-nun dizaynerlərinin təqdim etdiyi " Yura dövrünün Parkı" cizgi filminin beşinci seriyası
Yumor:Ötən il reklam çarxlarının əksəriyyəti immiqrasiya, etnik, cinsiyyət və sosial-mədəni müxtəliflik kimi sosial mövzulara həsr olunmuşdu Bu il yumor daha çox reyting əldə edib. İstisna olaraq Nike 'Dream Crazy' adlı videoçarx olub. Amerikalı idmançı Colin Kapernik, sıralamada dördüncü yeri tutub.
1.Alexa Loses Her Voice – Amazon Super Bowl LII Commercial (50 milyondan çox baxış)
2. YouTube Music: Open the world of music. It's all here. (39.5milyon baxış)
3. OPPO F7 - Real Support Makes Real Hero (31.7 mln. baxış)
4. Nike - Dream Crazy, (27 mln.dan çox baxış )
5. Turkish Airlines: Safety Video with The LEGO Movie Characters ( 25 mln.-dan çox baxış)
6.Groupon 2018 Super Bowl Commercial | "Who Wouldn't" (21.5 mln.baxış)
7.Samsung Galaxy: Moving On (17.4 mln. baxış)
8. HomePod — Welcome Home by Spike Jonze — Apple (16.3 mln. baxış)
9. Gatorade | Heart of a Lio (13.7 mln baxış)
10. Rescue Blue the Dinosaur - LEGO Jurassic World - Pick Your Path (10.8 mln. baxış)
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət