Həmin bu 3 səhvi sizlərə təqdim edirəm
Avtomobil mühərrikindəki yağın səviyyəsinə, mühərrikin yağ təzyiqinin olmamasını göstərən alətlər panelində yağ işığının yanmasını gözləmədən nəzarət etmək çox vacibdir.
Əgər belə bir müəyyən edici nişan yanarsa - bu çox pisdir, çünki mühərrik ən az qısa müddət ərzində aşağı yağ təzyiqində işləyirsə, bu müddət ərzində aşınma çox olacaq, üstəgəl sürücünün bu işığın yandığını dərhal hiss etməməsi ehtimalı yüksəkdir. Lakin, bir çox sürücülər yağ səviyyəsini ölçərkən səhv edir və buna görə də yağı süzə ya da əlavə edə bilmir.
1. Səth
Diqqət etməli olduğunuz ilk şey avtomobilin - hansı səthdə durmasıdır. Düz səthdə durub? Təəccüblüdür ki, bir çox sürücü bu dəyişməni vacib hesab etmir, bunun yağ səviyyəsinə az təsir etdiyini söyləyir. Lakin, bu heç də belə deyil, avtomobilin karteri çox kiçikdir, buna görə də hətta yüngül bir maililik yağ səviyyəsini göstərən çubuğun göstəricilərinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərə bilər. Buna görə də yağ səviyyəsini ölçmək üçün bacardığınız qədər düz səth seçmək lazımdır.
2. Zaman
Mühərriki söndürdükdən sonra avtomobilin dayanması lazım olan vaxt nəzərdə tutulur. Təcili olaraq yağın səviyyəsinə baxmaq istəyirsinizsə, mühərrik söndürüldükdən 15 dəqiqə sonra baxa bilərsiniz, ancaq bu vəziyyətdə çubuğun sizə verdiyi məlumatlar dəqiq olmayacaq. Yağın səviyyəsini mümkün qədər dəqiq müəyyən etmək üçün avtomobilin gecə/gündüz dayanması lazımdır. Onda bütün yağ, yumşaqlığından asılı olmayaraq karterə axacaq.
3. Tam batırma
Tələsik və ya sadəcə nəzər etmədən, bir çox sürücü kobud bir səhv edirlər - yağ səviyyəsi çubuğunu tamamilə dəliyə batırmırlar. Belə ölçmə ilə heç bir dəqiqlikdən söhbət gedə bilməz. Sürücü, çubuğun göstəricisinə görə mühərrikdə kifayət qədər yağ olmadığını görəcək, əslində isə orada kifayət yağ var. Nəticədə - bütün xoşa gəlməz fəsadları olan yağ süzülür.
Mənbə: AVTO KLUB AZƏRBAYCAN
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət