Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

Sürücülər, bilmədən hətta yeni avtomobillərdə belə katalizatoru necə “öldürür”?

Sürücülər, bilmədən hətta yeni avtomobillərdə belə katalizatoru necə “öldürür”?
Sakura

Katalizatorun əsas hissəsi – nadir torpaq metalları ilə səpilən keramik bir "pətək"dir.

İşlənmiş qazların katalitik neytrallaşdırıcısı – bahalı bir qovşaqdır, hansı ki, orta statistik sürücü, "ölməyə" hazırlaşdığı zaman ona diqqət yetirməyə başlayır. Dağıdıcı “katalizator” problemləri ilə mümkün qədər gec qarşılaşmaq istəyirsinizsə, nəyin edilib – edilməməsi lazım olduğunu AVTO KLUB AZƏRBAYCAN sizə izah edəcək.

Katalizatorun əsas hissəsi – nadir torpaq metalları ilə səpilən keramik bir "pətək"dir. İşlənmiş qazlar onlardan keçəndə, içərisində olan zərərli çirklərin xaric olması baş verir. Daha doğrusu, "pətək" sıradan çıxır. Onlarla baş verə biləcək ilk problem – yanma məhsulları ilə tıxanmaqdır.

İkinci nasazlıq, yanma kamerasından çıxarkən qazların artan temperaturu və ya yanacaq qarışığının bir hissəsinin birbaşa üzərlərində yanması səbəbindən "pətək" əriməsidir. Katalizatordakı hər 2 nasazlıq təxminən eyni şəkildə - mühərrik gücünün düşməsi ilə deyil, tədricən, sabit bir azalma ilə ortaya çıxır. Səbəb sadədir: tıxanmış "pətəklər" işlənmiş qazların keçməsinə mane olur və nəticədə çirklənməsinin və ya əriməsinin mütərəqqi prosesi mühərrikin "nəfəsini" tamamilə bağlayır.

Katalitik neytrallaşdırıcının sıradan çıxmasının başqa, daha xoşagəlməz bir variantı – keramika tozunun əmələ gəlməsi ilə birlikdə "pətəyin" məhvidir. Ən müasir mühərriklərdə katalizator, buraxılış kollektorundan dərhal sonra mühərrik bölməsində yerləşir. Və katalizatorun tərkibi dağılmağa başlayanda, mühərrikin bəzi iş rejimlərində, yaranan toz yenidən silindrlərə çəkilir.

Bu aşındırıcı maddənin içərisində yaranmasının nəticəsi asanlıqla proqnozlaşdırıla bilər: metaldakı zədələr, mühərrikin sıradan çıxması və onun sonrakı "kapital"ı. Sürücülər özləri bəzən yuxarıdakı problemlərin başlanmasına kömək edirlər. Məsələn, aşağı oktanlı benzinə keçid. Mühərrikin ağıllı "beyinləri" daha sonra alovlanmaya keçir. Bu səbəbdən yanacaq sərbəst buraxılma anına yaxın yanır, işlənmiş qazların temperaturu artır, katalizatorun “pətəyi” əriyir.

Yanacaqdakı qatqıların əvəzolunmaz istifadəsi də katalizatora zərər verə bilər. "Kokteyl"in avtomobilinizin mühərrikində necə yanacağını, heç kim dəqiq deyə bilməz. Və bu yanmanın nə qədər məhsulu daha sonra "pətək" üzərində oturacaqdır. Həqiqətən, sürücülük tərzi neytrallaşdırıcının sağlamlığını xeyli dərəcədə poza bilər. Məsələn, çuxurlara və çöküntülərə məhəl qoymamaq, nəticədə katalizatorun keramikasına ötürülən güclü zərbələrə və silkələnmələrə səbəb olur. İkincisi, bu cür materiallara uyğun olaraq, olduqca həssasdır və bu cür təsirlərdən dağılmağa meyllidir.

Xüsusilə dərin bir gölməçəni aşmağın belə katalizator üzərində ölümcül təsiri ola bilər. 300°C-dən çox közərməli bir keramika elementinin dərhal soyudulması çatlamağa səbəb olur.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Əbdürrəhim bəy Haqverdiyev ölüm yatağında. Bakı, 12 dekabr 1933-cü il.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR