Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

Niyə qədim asılı asqı, müasir müstəqil asqıdan daha yaxşıdır?

Niyə qədim asılı asqı, müasir müstəqil asqıdan daha yaxşıdır?
Sakura

2 cür asqıdan danışacağıq - asılı və müstəqil

Hesab edilir ki, müstəqil avtomobil asqısı, asılı aqıdan daha yaxşıdır. Bununla, avtomobil texnoloji və yolda daha sabitdir. Bu həqiqətənmi belədir və nəyə görə bəzi avtomobillər hələ də asılı asqılarla təchiz edildiyini "AVTO KLUB AZƏRBAYCAN" araşdırdı.

Sadə həqiqətlərdən başlayaq. Müstəqil asqıda, hər təkər digər təkərlərin hərəkətinə təsir etmədən yuxarı və aşağı hərəkət edir (sıxılma və geri çevrilmə hərəkətləri). Asılıda isə təkər sərt bir atma (balka) ilə birləşir. Bu vəziyyətdə bir təkərin gedişi digərinə nisbətən yola meylli bucağının dəyişməsinə səbəb olur.

Əvvəllər, asılı asqılar "Jiquli"də geniş istifadə olunurdu, xaricilər də onlara "hörmətsizlik" etmirdilər. Lakin tədricən meyllik dəyişdi və indi daha çox model McPherson tipli müstəqil asqı ilə təchiz olunur. Avtomobilə daha dəqiq idarəetmə imkanı verir. Ancaq bu, asfalt üzərində, hətta düz yerdə. Razılaşırıq ki, dünyada və Azərbaycanda yolların keyfiyyəti artır, çünki avtomobilin idarə olunduğu şassi daha çox müştəriyə bənzəyir. Ancaq eyni zamanda, hər avtomobil sahibi belə asqıya qulluğun bəzən bahalı ola biləcəyini başa düşmür.

Deyək ki,, bir çox avtomobildə dairəvi dəstəyi qol ilə birlikdə dəyişdirmək lazımdır, bu da xidmət xərclərini qaçılmaz dərəcədə artırır. Bir çox səssiz bloku daha əvvəl dəyişdirilməsini tələb edəcək. Böhran vəziyyətində avtomobil sahiblərinin cüzdanlarına zərər verə bilər.

Ancaq belə çıxır ki, təmir üçün pul varsa, narahat olmağa ehtiyac yoxdur, asılı asqı isə getdikcə keçmişin qalıqlarına çevrilir. Yox. Belə bir şassi hələ də UAZ Patriot və Mercedes-Benz Gelandewagen kimi yolsuzluq avtomobillərində istifadə olunur. Hər iki avtomobildə yüksək tələbat var və "Qalik" - ümumiyyətlə bir çox sürücülərin xəyallarının həddidir.

Asılı asqı yolsuzluqda əvəzedilməzdir. Belə asqı müstəqildən daha güclüdür və daha az diqqət tələb edir. Qolları əymək ehtimalı daha azdır, çünki "çox qollu" ilə müqayisədə onlar daha azdır. Yolsuzluqlarda böyük asqı hərəkətləri var ki, bu da ona daha yaxşı keçmə imkanı verir.

Nəhayət, asılı asqıda avtomobil daha yumşaqdır, çünki pis yollarda hərəkət üçün kəskinləşdirilmiş xüsusiyyətləri olan yaylar və amortizatorlar istifadə olunur. Bir çox alıcı, avtomobilin davranışını yüksək qiymətləndirir. Belə bir şassi olan yolsuzluğun asfalt üzərində daha aydın idarə edilməsini istəyirsinizsə, aşağı profilli təkərlər qoyun. Bu, idarəetməni bir az daha kəskin etmək üçün ən ucuz yoldur.

Mənbə: AVTO KLUB AZƏRBAYCAN

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Əyləncə, 1928-ci il.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR