Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

"Gələcəyin maşını" VNIITE-PT - istehsala getməyən Sovet taksisi

"Gələcəyin maşını" VNIITE-PT - istehsala getməyən Sovet taksisi
Sakura

Adının açıqlaması - Ümumittifaq Texniki Estetika Tədqiqat İnstitutu - Gələcəyi olanTaksi

Bütün “AVTO KLUB AZƏRBAYCAN” Klubunun və ens.az portalının izləyicilərini salamlayıram!

Bu gün biz, taksi üçün unikal sovet avtomobilini nəzərdən keçirəcəyik, təəssüf ki, kütləvi istehsala keçmədi. Əvvəlcə çox maraqlı və perspektivli bir layihə kimi görünürdü. Söhbət 60-cı illərin əvvəllərində başlayan VNIITE-PT haqqında olacaq. Onun istehsalı, Ümumittifaq Elmi-Tədqiqat Texniki Estetika İnstitutuna həvalə edildi.

Gəlin öyrənək, bu avtomobil niyə diqqətəlayiqdir?

VNIITE-PT xüsusiyyətləri

Bu unikal avtomobilin əsasını miniven anlayışı qoydu. Konstruktorlar avtosevərlərin avtomobil sənayesi ilə bağlı fikirlərini dəyişdirməyi planlaşdırdılar, çünki o vaxtlar vaqon quruluşlu avtomobilləri nadir hallarda olardı.

İlk çalışan model 1964-cü ildə hazır idi. Avtomobilin gövdəsi - bir növ fiberplastik panellərin və polad çərçivənin simbiozu idi.

İstehsalçılar o dövrdə məhşur plastikdən istifadə etdilər, bu da böyük bir gələcəyi proqnozlaşdırdı. O korroziyaya uğramırdı. Ancaq zamanla, bu material avtomobil sənayesi üçün heç də uyğun olmadı.

Ayrıca, VNIITE-PT-nin bənzərsiz və dəbli dizaynını qeyd etməyə dəyər. Avtomobilin xarici görkəmi gələcəkdən gələn bir avtomobilə bənzəyir, sanki bir fantastik film üçün dekorasiyadır.

Avtomobilin uzunluğu 4 metrdən çox deyildi. Təkər çarxının ölçüsü 1.9 m-dir. PT-nin əsas xüsusiyyətlərindən biri geniş salonu idi.

4 sərnişin yerləşirdi. Qapı sürücünün köməyi ilə açılırdı - onu idarə etmək üçün xüsusi uzaqdan idarə olunan ötürücüdən istifadə edilirdi. Bir çoxları sərinişinin başının üstündə xeyli boş yerin qaldığını qeyd edirdi.


Maşının yük yeri yox idi. Buna görə də sərnişinlər bütün çamadanlarını birbaşa önlərinə yerləşdirirdilər. Avtomobilin yük hissəsinin olmamasının səbəblərindən biri mühərrikin arxada yerləşməsi idi.


Avtomobil "Moskviç" qurğuları üzərində qurulub. Soyutma sisteminin radiatoru avtomobilin ön hissəsində yerləşdirilmişdir.


VNIITE-PT sınaq nümunəsi bir ay ərzində sərnişin daşıdı. Ancaq konstruksiyanın "nəmliyi" səbəbindən heç vaxt kütləvi istehsala getmədi.

Mənbə: AVTO KLUB AZƏRBAYCAN

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Üzeyir Hacıbəyovun seminariyanı bitirdikdən sonra 1904-cü ildə Cəbrayılın Hadrut kəndində müəllim kimi işlədiyi bina..

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR