Slimfit
  1. MARAQLI

Feysbuk siyasətini yenidən dəyişir: anlayışa doğru

Feysbuk siyasətini yenidən dəyişir: anlayışa doğru
Sakura

Feysbuk siyasətini yenidən dəyişir: anlayışa doğru

Ens.az xəbər verir ki, dünyanın ən populyar sosial şəbəkəsinin baş direktoru Mark Zukerberq gözlənilməz bir açıqlama verdi: “bəyənmə” yaradıcısının fikrincə, onun üçün anlaşılmaq bəyənilməkdən daha vacibdir. Feysbukun növbəti dəfə siyasətinin dəyişdirməsi ehtimalı var.

Dünya özünün hadisələrə olan əsl hisslərin və münasibətinin çatdırılmasının çox çətin olduğu bir dövrdə yaşayır. Bir çox məsələlərdə real dünyanı əvəz edən sosial şəbəkələrdə çox “buludlu” olur: paylaşım, şərhlər və fikir sayı həddindən artıq çoxdur.

Biz getdikcə rəqəmsal rabitə vasitələrinə daha çox etibar edirik, amma bu kanallara o qədər də riayət edilmir. Mətn mesajı və ya tvit bir çox hallarda emosiyaları ötürmür. Məhz bu həqiqətən problemli məsələdir.

Yəqin ki, bunu sosial şəbəkə yaradıcılarından biri olan Mark Zukerberq də başa düşür. Hər halda NBC News-da Lester Holta verdiyi müsahibədə sahibkar tamamilə nəzərə çarpmayan müasir ünsiyyət modeli haqqında vacib bir mesaj verdi. O bildirdi ki, anlaşılan olmaq sevimli olmaqdan daha vacibdir. Bəli, bunu “bəyənmə” sistemini kəşf edən insan deyib.

“Mən başa düşürəm ki, bir çoxları bizə qəzəblənir. Mənim üçün böyüməyin bir hissəsi sevilmək deyil, başa düşülmək faktını dərk etməyimdir. Birinci daha vacibdir. Bu sizin individuallığınızdır”, - Zukerberq bildirib.

Sahibkarın sözlərinə görə, sosial-media şirkəti reaksiya vermək deyil, daha çox aktiv olmaq istəyir.

Razılaşın ki, Feysbukun son illərdə hansı mərhələlərdən keçməsini nəzərə alsaq, bu çox maraqlı yanaşmadır. Məxfi məlumatların qorunması, seçkilərə müdaxilə, kiber hücumlar.

Bəlkə də siyasət dəyişikliyinin səbəbini məhz bunda axtarmaq lazımdır: şirkət reaksiya vermə rejiminə keçməli olmuşdu, çünki hər paylaşım və hər “layk” daha çox xaos və müdaxilə üçün tələbat yaradır.

Zukerberqin fikrincə, adi “layk” arxa plan əlavə etmədən istənilən mövzuya ani və tam razılığı nəzərdə tutur. Amma araşdırmaya əsasən istifadəçilər “bəyən” düyməsini basdıqda öz niyyəti və bu məsələ ilə bağlı fikrini 5% çatdırır (yeri gəlmişkən, bu da Feysbukun xeyli sayda emoji əlavə etməsinin səbəblərindən biridir).

Təəssüf ki, nüans, digər şirkətlərin simvol sayına qoyulan məhdudiyyətləri ləğv etsəniz belə, sosial şəbəkələrin güclü tərəfi deyil.

Nəticədə, hər kəs qısa və moderasiyasız hallarda daim razılaşırlar və ya razılaşmırlar və görünür ki, hər mövzunun bir çox nöqteyi-nəzərdən yanaşma tələb edirsə və şərh üçün açıq olsa belə, düşünmədən və empatiyasız olur.

Problem bundadır ki, Zukerberq həll təklif etmir. O, sadəcə problemi qeyd edir - hər birimiz bilirik ki, məqsəd anlayışdır, adi “layk” isə səthidir.

Amma bu ancaq fərziyyədir. Mənbələr deyirlər ki, 35 ildir şirkətlə birlikdə inkişaf edən Feysbukun baş direktoru artıq “razılaşma”ya deyil, “anlayışa” kömək edəcək alqorit yaratmaq istəyir. Bu qismən texniki məsələdir, amma ciddi səylər və ən əsası kütləvi istək tələb edir.

Nüanslar həqiqətən çətindir. Amma yenə də məsələnin həll ediləcəyinə ümid var.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Belçikada göy meşə.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR