Dərc edildi: Baxış sayı: 601
Facebook posterləri üçün “Yoxla, görək 20% keçir?!” daha deməyəcəyik
Facebook "SMM-ləri" və qrafik dizaynerləri sevindirəcək dəyişiklik edib.
Ens.Az techland.az-a istinadən bildirir ki, yenilənmiş qaydalarda qeyd olunub "Bizim araşdırmalarımızın nəticəsi onu göstərdi ki, 20% dan az mətni olan görüntülər daha yaxşı nəticələr verir. Buna görə də tövsiyyə edirik ki, verdiyiniz mesajlar qısa və aydın olsun. Bu zaman yüksək nəticələr əldə edə biləcəksiniz".
Beləliklə belə fikrə gəlmək olar ki, artıq 20% dan çox mətni olan görüntülərini Facebook reklamlar üçün təsdiq edəcək və imtina verməyəcək.
Xatırladaqki daha öncə Facebook belə görüntülü postları əksər hallarda təsdiq etmirdi və nadir halda aşağı nəticə olacağı haqqında xəbərdarlıq edirdi.
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət