Slimfit
  1. TEXNOLOGİYA

Facebook posterləri üçün “Yoxla, görək 20% keçir?!” daha deməyəcəyik

Facebook posterləri üçün “Yoxla, görək 20% keçir?!” daha deməyəcəyik
Sakura

Facebook posterləri üçün “Yoxla, görək 20% keçir?!” daha deməyəcəyik

Facebook "SMM-ləri" və qrafik dizaynerləri sevindirəcək dəyişiklik edib.

Ens.Az techland.az-a istinadən bildirir ki, yenilənmiş qaydalarda qeyd olunub "Bizim araşdırmalarımızın nəticəsi onu göstərdi ki, 20% dan az mətni olan görüntülər daha yaxşı nəticələr verir. Buna görə də tövsiyyə edirik ki, verdiyiniz mesajlar qısa və aydın olsun. Bu zaman yüksək nəticələr əldə edə biləcəksiniz".

Beləliklə belə fikrə gəlmək olar ki, artıq 20% dan çox mətni olan görüntülərini Facebook reklamlar üçün təsdiq edəcək və imtina verməyəcək.

Xatırladaqki daha öncə Facebook belə görüntülü postları əksər hallarda təsdiq etmirdi və nadir halda aşağı nəticə olacağı haqqında xəbərdarlıq edirdi.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Müasir qumbaraatanın prototipi XV əsrdə hazırlanıb.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR