3 xurafat
Hələ Sovet dövründən bəri avtomobil sevərlər arasında benzinlə bağlı bir çox mif var. İndi də bir çoxları təcrübəsiz sürücüləri qorxutmağa davam edirlər. AVTO KLUB AZƏRBAYCAN yanacaqla əlaqəli ən çox yayılan səhvlərdən bəhs edəcək və onlara niyə inanmamalı olduqlarını izah edəcək.
Oktan sayının benzinin keyfiyyətindən bəhs etdiyi mif bəlkə də ən geniş yayılmışlardan biridir. Buna görə də, illərdir təcrübəli sürücülər yeni başlayanlar üçün çənə yalnız Aİ 95 doldurmalarını tövsiyə edirlər, çünki bu Aİ 92-dən yaxşıdır. Əslində bu doğru deyil.
Məsələ partlayışdadır
Yanacağın oktan sayının keyfiyyəti ilə heç bir əlaqəsi yoxdur. Deyək ki, AI 92 ən keyfiyyətli ola bilər, ancaq yüksək sıxılma mühərriki üçün uyğun deyil. Bu yanacaqla mühərrik düzgün işləməməyə başlayacaq və sürücü bunu dərhal hiss edəcəkdir.
100 oktanlı benzin isə klassik "Jiquli"nin karbürator mühərriki üçün uyğun deyil. Və ümumiyyətlə, bütün mühərriklər "oktan sayı nə qədər yüksək olarsa, bir o qədər yaxşıdır" qaydasına görə deyil, müəyyən bir patlama əleyhinə müqavimət göstərən yanacaq üçün nəzərdə tutulmuşdur.
Təmizləyicilər üçün yanacaq
Digər bir yalnış fikir yuyucu və təmizləyici qatqısı olan benzinlərin avtomobilə ziyan vurmasıdır. Bu fikir daha çox istismar illərində his və lak çöküntülərinin yığıldığı köhnə mühərriklərə aiddir.
Xatırladaq ki, oxşar qatqıları olan benzinlər indi hər bir istehsalçı tərəfindən təklif olunur. Əlavələr yanma kameralarındakı karbon yataqlarını (naqar) və borucuqları təmizləyir. Buna görə də hesab olunur ki, köhnə mühərrik bu şəkildə təmizlənərsə, dartma gücü itəcək, çünki mühərrikdən çıxarılan his, silindr divarlarını sıyıracaq və bu da sıxılmanın düşməsinə səbəb olacaqdır.
Əslində, qatqı maddələri yanma kameralarını çox yavaş təmizləyir, sıxılma itkisinə səbəb ola bilməz. Ancaq boruları daha sürətli "təmizləyirlər", bu da güc qurğusunun işinə müsbət təsir göstərəcəkdir. Beləliklə, "təmizləyici" yanacağı təhlükəsiz şəkildə doldura bilərsiniz.
Hər şeyi tökürük
Üçüncü mif budur ki, avtomobil istehsalçıları bilərəkdən avtomobillərinə daha yüksək oktan benzini tövsiyə edirlər, çünki daha bahalıdır. Buradan neft maqnatları da qazanc əldə edirlər.
Əslində Aİ 92 tədricən keçmişdə qalır. Avropada artıq satılmır, çünki orada avtomobillər daha müasirdir və ekoloji tələblər daha yüksəkdir. Və ölkəmizdə, avtomobil parkı yaşlıdır və bu səbəbdən az oktan sayı olan yanacaq istifadə olunur və daha ucuzdur.
Bunu bilən istehsalçılar mühərrik idarəetmə bloklarını istənilən yanacağı asanlıqla həzm edə biləcəyi şəkildə tənzimləyirlər. Yəni 95-in əvəzinə 92-ni doldursanız, mühərrikə heç bir şey olmaz. Ancaq bunu mütəmadi olaraq etsəniz, gələcəkdə bir sıra problemlər əldə edə bilərsiniz.
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət