Avtovağzalda problemi necə həll etməli?
Sərnişinlər üçün rahat şərait və bəzi pulsuz xidmətlər təklif edilməsinə baxmayaraq, son günlər Bakı Beynəlxalq Avtovağzal Kompleksində bilet alışı və ya yüklərin daşınması zamanı kiçik problemlər qeydə alınır.
Bu cür problemlərin qarşısını almaq məqsədi ilə Bakı Beynəlxalq Avtovağzal Kompleksi (BBAK) sərnişinlər üçün avtovağzal ərazisində nələrdən və necə istifadə edilməsi barədə maarifləndirici çarx hazırlayıb.
Axar.az sözügedən video-çarxı təqdim edir:
Qeyd: Avtovağzal Kompleksindən istifadə zamanı yaranan neqativ halları daha tez və effektiv həll edə bilməmiz üçün problem yaşadığınız zaman yerindəcə (012) 406-01-58/59 nömrəli məlumat mərkəzinə zəng edə və ya perron nəzarətçilərinə yaxınlaşa bilərsiniz. Eyni zamanda Feysbuk adresi və ya info@avtovagzal.az elektron ünvanı vasitəsilə də yazıb göndərə bilərsiniz.
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət