Avtomatik ötürmə qutusunda yağı nə vaxt dəyişdirmək lazımdır?
Mühərrikdəki sürtkü yağının dəyişdirilməsi tezliyi ilə hər şey aydındır - bu mövzuya bir dəfədən çox müraciət etdik. Bəs avtomatik qutunun yağı nə zaman dəyişir?
Ens.az bildirir ki, avtomatik transmissiyada yağ dəyişdirmə proseduru, avtomobil ilə həyata keçirilən bütün xidmət əməliyyatları arasında ən sirli, mistik və haqqında çox söz-söhbət yaranan biridir. Eyni zamanda, mühərrik yağı ilə hər şey aydındır - bir metropoliyada yaşayırsınızsa və mühərrikin uzun müddət işləməsini istəyirsinizsə, əvəz aralığını təxminən 7-8 min kilometrə qədər azaldın. Əyləc sistemindəki istehlak materialları ilə də ümumiyyətlə heç bir sual yoxdur, çünki geyimi haqqında vizual, akustik və ya vibrasiya ilə danışacaqlar. Süspansiyonla və ya, yüksək gərginlikli bir hissəsi ilə də eyni - hər şey göz qabağındadır. Lakin avtomatik transmissiyada yağ dəyişməsi zehinləri narahat etməyə davam edir və bu təəccüblü deyil.
Avtomatik sürət qutusundakı yağı dəyişdirməyə dəyərmi və niyə bu edilir
Əvvəlcə bu suala cavab verilməlidir. Fakt budur ki, istənilən avtomatik ötürücü mayenin (ATF) xüsusiyyətləri zamanla avtomatik olaraq dəyişməyə başlayır. Əvvəlcə, bu, yağ yaşlandıqca baş verir.
İkincisi, çətin şəraitdə işləmək, məsələn, həddindən artıq istiləşmə zamanı və ya "idman" sürücülük tərzində öz sözünü deyir. Tork çevirici qıfılların, debriyajların və bölmənin digər daxili hissələrinin astarından olan hissəcikləri unutmaq lazım deyil. Yağın rəng və qoxusu dəyişir. Yəqin ki, hərbçilərin ASQ zondundakı mayeni rəng və qoxu üçün necə yoxladığını bir dəfədən çox görmüsünüz - tərkibi qara olmamalı və yanmış bir ətir yayılmalıdır.
İstismar nüansları
ATF yalnız yağlama funksiyasını yerinə yetirmir və hissələrdən istilik çıxmasına xidmət edir, eyni zamanda tork çeviricisi və hidravlik idarəetmə sistemi üçün işləyən bir mayedir. Eyni zamanda, avtomatik bir ötürmədə, ən azı, məsələn, bir mühərrikdə olduğu kimi duman səbəbiylə azalmır. Lakin "maşın"-da çox sayda sürtünmə cütü var ki, içərisində hissəciklərin "çırpılması" ilə baş verir. Sürtünmə və alüminium tozunun, həmçinin metal qırıntıların bölmənin daxili kanalları boyunca üzməsinin qarşısını almaq üçün avtomatik sürət qutusu onları cəlb edəcək bir filtr və xüsusi maqnitlərə malikdir.
Vaxt keçdikcə filtr tıxanır, ötürmə qabiliyyəti azalır. Nəticədə, nasosdakı yük artır, yağ daha çox qızdırılır. Bir anda, kağız filtri elementinin parçalanacağı əla bir an deyil və daxili komponentlərə, məsələn, elektromaqnit klapanlarına, təzyiq tənzimləyicilərinə və klapanlarına təsir edən çirklənmiş yağ yoluna maneə olmağı dayandıracaqdır. Filtr metaldırsa, avtomobilin hərəkət etməsi mümkün deyil. Yeri gəlmişkən, bəzi mütəxəssislər şəbəkəni mütləq dəyişdirməyi məsləhət görürlər, bəziləri metal elementi yaxalamaq üçün kifayət etdiyinə inanırlar.
Avtomatik transmissiyada yağı hansı müddətdə dəyişdirmək lazımdır
Tez-tez istifadəçilər yağın avtomatik transmissiyada bütün ömrü boyu müddətinə doldurulduğu barədə məlumatlarla qarşılaşdılar. Xüsusilə, bəzi Alman avtomobil istehsalçıları, məsələn, öz sürət qutularını istehsal edən Mercedes-Benz də oxşar addım atdı. Lakin sonra müəyyən bir məsafədən və ya müəyyən bir vaxt sonra mayenin dəyişdirilməsini tələb edən məlumatlar yayılmışdı.
Mütəxəssislər, xüsusən tez-tez tıxaclar olan bir şəhərdə, isti yaylar və soyuq qışlar olan iqlim şəraitində, sürücü dinamik bir sürmə tərzini sevirsə, xarab yollarda getmək və ya qoşqu aparmaq məcburiyyətində olduqda, yağın dəyişdirilməsinin zəruriliyini iddia edirlər.
Transmissiya mayesi nə qədər vaxtdan bir dəyişdirilməlidir? ZF xidmət veb saytında bu izahı tapdıq:
"Bu sualın iki cavabı var. Birincisi, bəzi markalı avtomobillər istehsalçılarının cavabı. Avtomatik ötürücüdə olan yağ avtomatik ötürücünün və ya avtomobilin bütün xidmət müddəti üçün doldurulur və əməliyyat zamanı dəyişdirmək lazım deyil. İkinci cavab, avtomatik ötürücü istehsalçıları - avtomatik ötürücüdəki yağ intensiv olaraq dəyişdirilməlidir. avtomobilin hər 40.000 kilometrə qədər işləməsi zamanı, 60.000 km-dən sonra isə əməliyyatın davam etməsi. Nəyə inanmaq lazımdır? Avtomobilin bütün ömrünün nə demək olduğunu başlayaq. Avtomobil 3-5 il işləməsi üçün 120.000 - 150.000 kilometr sürətlə çalışır, həqiqətən də zavodda doldurulan yağın iş xassələri bu dövrdə avtomobili idarə etmək üçün kifayət edəcəkdir (mühərrik yağından fərqli olaraq, əməliyyat zamanı əmələ gələn yanma məhsulları ötürücü yağa daxil olmur mühərrik, və bu tullantılara xərclənmir.) Buna görə də yeni bir avtomobil alıb və onu 3-5 ildən çox müddətə işlətmək niyyətindəsinizsə, ötürülmədə yağı dəyişdirmək barədə düşünə bilməzsiniz (CVT ötürülməsi olan Audi avtomobillərinin sahiblərinə şamil olunmur, onlar hər 60.000 kilometrə bir filtrlə birlikdə yağ dəyişikliyinə malikdirlər). Həqiqi yürüşü 50.000 km və ya daha çox olan istifadə edilmiş bir avtomobiliniz varsa, yağı avtomatik bir ötürmədə dəyişdirmək daha yaxşıdır, çünki sizdən əvvəl bunu heç kim etməmişdir, xüsusən də avtomobil yalnız Avropadan və ya Amerikadan gətirilsə. "
Bu baxımdan dişli qutular istehsalçısı Aisinin tövsiyələrinə istinad etmək də maraqlıdır - onun təlimatlarına əsasən hər 20 min kilometrdə və ya hər iki ildə bir prosedur aparılmalıdır. Birdən kimsə inanmırsa, uyğun görüntünü əlavə edirik.
Yəni yağ dəyişdirilməlidir. Bölmənin dişlilərini dəyişdirərkən sürüşmə və ya gecikmə kimi həyəcan verici əlamətlər göstərməyə başlamazdan əvvəl proseduru həyata keçirmək çox vacibdir. Artıq burada yeni yağın kömək etməyəcəyi və avtomatik ötürmənin bərpası lazım olacağı ehtimalı yüksəkdir.
Ancaq bir nüans var. Tarix, köhnəlmiş yağ əvəz edildikdən sonra qurğunun uzun ömür verməsi hallarını bilir. Fakt budur ki, "çirkli" yağda sürtünmə qırıntıları var və solenoidlər bununla təzyiq göstərməyə davam edir və sürtünmə debriyajlarında əlaqə saxlanılır. Yuyucu və digər mayelər olan yeni yağda bu artıq baş vermir və əmələ gələn çam aşkar nəticələrlə hidravlikanın kanallarına yuyulur.
Avtomatik sürət qutusunda yağı necə dəyişdirmək lazımdır
Dəyişdirmə üsulu bölmənin vəziyyətindən asılı olaraq dəyişə bilər. Təzə ATF-ni ötürücü qutusuna doldurmağa çalışsanız, kritik olmasa da, bir nasazlıq əlamətləri göstərir, onda tamamilə dəyişdirilməməli, ancaq qismən yağ dəyişməsi ilə məhdudlaşmağınız məsləhətdir. Bu vəziyyətdə aşınma məhsulları yeni material ilə seyreltilir və müəyyən bir ara verdikdən sonra prosedur yenidən təkrarlanır. Digər bir şey, avtomatik transmissiya tamamilə xidmət edərsə - onda bütövlüklə yağı dəyişdirə bilərsiniz.
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət