Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

Avtomatik işə salma və qızdırıcı olmadan avtomobilin daha tez qızmasını necə təmin etmək olar?

Avtomatik işə salma və qızdırıcı olmadan avtomobilin daha tez qızmasını necə təmin etmək olar?
Sakura

MSQ və ASQ fərqli olur

Həqiqətən soyuq bir fəslin gəlməsi ilə küçədə gecələyən əksər sürücülər, hər səhər belə bir sual ilə üzləşirlər: avtomobili necə tez qızdırmaq olar? AVTO KLUB AZƏRBAYCAN bunu necə edəcəyinizi izah edəcək.

Dərhal deməliyik ki, qışda avtomobilin qızması ilə bağlı bütün məsələlər ya qızdırılan qarajla, ya avtomobili uzaq mühərrik işə salma sistemi ilə təchiz etməklə və ya sürücünün avtomobilə yaxınlaşmasından əvvəl işə düşən avtonom qızdırıcı ilə aradan qaldırılır. Sivilizasiyanın bu faydaları olmadıqda nəqliyyat vasitəsinin qızdırılmasını necə sürətləndirmək olar?

Bunu etmək üçün mühərriki işə saldıqdan sonra oturacaqlar, sükan və pəncərələr üçün istilik sistemlərinin (arxa və əgər varsa, ön şüşə) də kifayət qədər güclü istilik mənbəyi olduğunu unutmamalıyıq. Əlbətdə onların səmərəliliyi, qızdırılan mühərrikdən çıxan istilik ilə mübahisə etmir. Ancaq məsələ burasındadır ki, mühərrikimiz hələ də soyuqdur, amma onsuz da isinməyə başlamaq istəyirik.

Quraşdırılmış bütün oturacaqlardakı istilik elementləri "maksimum" şəkildə açılmalıdır. Şüşədəki tel avtomobildə temperaturun yüksəldilməsində çox kömək etməyəcək, ancaq arxa və ön şüşələrdəki istilik itkisini minimuma endirəcəkdir. Bundan əlavə, bir çox güclü elektrik enerjisi istehlakçısının eyni vaxtda daxil edilməsi, avtomobilin "beyinlərini" mühərrik sürətini artırmağa məcbur edəcək, beləliklə elektrik generatoru artan istehlaka uyğun güc yarada bilər. Daha yüksək dövriyyələrdə işləmək, öz növbəsində, mühərrikin istənilən istiliyə daha sürətli çatmasına kömək edəcəkdir.

Standart elektrikli istilik cihazlarının avtomobildə işə salınması ilə paralel olaraq daha tez qızmağa məcbur etmək üçün mühərrik daha da yüklənməlidir.

Əyləcə basmalısınız (avtomatik sürət qutusu olan avtomobillərdə) və transmissiyanın seçicini "drive" vəziyyətinə keçirməlisiniz. Beləliklə, güc vahidini avtomobili hərəkət etdirmədən elementlərini hərəkətə gətirməyə məcbur edəcəyik. Qeyd etmək lazımdır ki, bu "avtomat" üçün də faydalıdır. İşə salmadan əvvəl qızma, onun resursunu artırır.

Yuxarıda göstərilən bütün hərəkətlərə əlavə olaraq, sükan çarxını hər istiqamətə təxminən yarım dönüş sağa və sola çevirin. Hidravlikin işi kimi sükan idarəetməsinin də elektrikli gücləndirilməsinin işi mühərriki əlavə olaraq "yükləyir".

Mühərrikin dövriyyəsini 2000-2500 səviyyəsinə qaldırmaqla sürətli qızmasına nail olmaq olar. Ancaq nəzərə almaq lazımdır ki, bunu yalnız mexaniki sürət qutusu ilə təchiz olunmuş avtomobillərdə mümkünlüyünü unutmamalıyıq. Avtomatik sürət qutusu olan avtomobillərdə bu üsul tövsiyə edilmir, çünki "avtomatlar" bu cür "rəftarı" sevmirlər.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

20 ildir aktiv olan Bromo vulkanı

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR