Slimfit
  1. TEXNOLOGİYA

Apple bu yemək tətbiqinin armud loqotipini dəyişdirməsini istəyir

Apple bu yemək tətbiqinin armud loqotipini dəyişdirməsini istəyir
Sakura

Apple bu yemək tətbiqinin armud loqotipini dəyişdirməsini istəyir

Apple bir yemək tətbiqinə qarşı mübahisəli nota göndərib.

Ens.Az ted.az-a istinadən bildirir ki, "Prepear" və ya armud adlanan cizgi film tərzi meyvə loqotipi, Apple-ın özəl alma loqotipi ilə böyük oxşarlıqlara malikdir.

Şirkətdən hesab edilir ki, armud loqotipi Apple loqotipi ilə aradakı fərqi əngəlləyəcək keyfiyyətlərə malikdir. Bu vəziyyətdə istifadəçilər üçün Prepear və Apple məhsullarını və xidmətlərini ayırd etmək çətin ola bilər. Şirkət bunun Lanham Qanununa zidd olduğunu bildirir.

Bu olanlar, Super Sağlam Uşaqlar tətbiqinin əsas şirkəti olan Prepear loqotipini qeydiyyata almaq üçün müraciət etdikdə başlayıb.

Preaper tətbiqi istifadəçilərə reseptləri saxlamağa, təşkil etməyə və xüsusi menyular yaratmağa imkan verir. Armud formalı loqotipin yuxarı sağ küncündə bir yarpaq var.

Şirkət hazırda Prepear-ın ticarət markası tətbiqinin rədd edilməsini gözləyir.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Canavarlar 300 milyon qoxunu seçə bilirlər, insanlar isə cəmi 5 milyon

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR