Akkumlyator "ölübsə" avtomobili başqa necə işə salmaq olar?
Vəziyyəti təsəvvür edin: siz işə gecikirsiniz, maşına əyləşirsiz, açarı çevirisiz və yalnız starterin acınacaqlı vuruşlarını eşidirsiz. Cihazlar yanmır, avtomobil işə düşmür. Akkumlyator boşalıb. Dünən gecə avtomobildəki işıqları söndürmək lazım idi. Gələcəyin avtomobillərində, akkumlyator batareyaları sahiblərini pis vəziyyətdə qoymadan əbədi işləyəcək - "Akkumlyator üçün gələcəyin 8 texnologiyası". Texnoloji gələcək gəlmədiyi üçün "ölü" bir akkumlyator ilə avtomobili necə işə salmağa aydınlıq gətirək.
Ölü bir akkumlyator ilə avtomobili işə salmaq üçün lazımdır:
İkinci nəqliyyat vasitəsini özünüzün nəqliyyat vasitənizin yanında yerləşdirin
Maşınları bir-birinə mümkün qədər yaxın saxlayın ki, işə salma telləri ölmüş akkumlyatordan işçiyə çatsın. Maşınlar bir-birlərinə toxunmamalıdır. Yaxşı akkumlyator olan avtomobilin mühərrikini dayandırın.
Akkumlyator sıxıcılarını (klema) tapın
Akkumlyatorun avtomobilinizdə hansı yerdə quraşdırıldığını təyin edin və bunun müsbət və mənfi çıxışlarının harda olduğunu müəyyənləşdirin. Əsasən, akkumlyator qapaq(kapot) altında olur; bəzilərində isə yük yerində. Telləri çıxışlara birləşdirəcəyik. Akkumlyatorda çıxışlar "+" və "-" işarələri ilə işarələnib. Müsbət (+) çıxış adətən plastik qapaqla örtülü olur, onu yan tərəfə qatlamaq lazımdır.
Qırmızı tel müsbət, qara tel mənfi çıxışa bağlanır. İşə salma telinin sıxıcıları(timsahlar) qırmızı və qara rənglə boyanıb, buna görə çaşqın qalmayacaqsınız. Akkumlyatoru yük yerində yerləşən(Toyota Prius və ya BMW 5 Series-də olduğu kimi) avtomobillərdə sıxıcılar qapaq(kapot) altına keçirilib. Onları tapın. Bu "alışdırma" üçün çox əlverişlidir, batareyaya çatmaq üçün yük yerinə girməyə ehtiyac yoxdur.
Telləri sıxıcılara qoşun
Avtomobilin ölü akkumlyatorunu canlandıracağımız tel sıxıcılarının bir-birinə toxunmamasına əmin olun. İkinci sürücüdən telin uclarını ayrı tutmağı xahiş edin. Əgər, sürücü yoxdursa, əks ucları yerə qoyun.
Qırmızı sıxıcını əlinizə götürün və ölü batareyanın müsbət çıxışına bağlayın. Qara sıxıcının digər işə salma telinin ucundakı metala və ya qırmızı sıxıcıya toxunmağa yol verməyin. Qırmızı sıxıcını müsbət çıxışa bağladıqdan sonra qara sıxıcını qapaq(kapot) altındakı istənilən plastik hissəyə quraşdırın. Çıxışın metal hissəsinə möhkəm bərkiməsindən əmin olmaq üçün sadəcə bağlanmış qırmızı sıxıcını tərpədin. Telin zəif bərkidilməsi ilə, mühərriki işə salmaq alınmayacaq.
İndi başlanğıc telin digər ucundakı qırmızı sıxıcını(yerə qoyulmuş ucu) işləyən batareyanın müsbət çıxışına, eyni ucundakı qara sıxıcını isə mənfi tərəfə bağlayın. Sıxıcıların bir-birinə toxunmadığına əmin olun, əks halda uğursuz olacaq.
Qara rəngli işəsalma telinin istifadə olunmamış bir ucu hələ də akkumlyatoru ölmüş avtomobil tərəfdən təsirsiz qalıb. Akkumlyatoru ölmüş avtomobilin qapağı altında təmiz metal parçasını tapın - gövdədən bolt başlığı uyğun olacaq. Qalan qara sıxacağı bu yerə yapışdırın. Sonuncu qara sıxıcını ölmüş akkumlyatora qoşmayın! Bu qığılcım yarada və mühərrik bölməsində yanğına səbəb ola bilər.
Mühərrikin işə salınması
"Alışdırma" telinin hərəkətli hissələrdən - radiatorun soyutma pərindən və ya qazpaylayıcı mexanizm kəmərindən uzaq olduğundan əmin olun. Əgər, heç bir şey telləri təhdid etmirsə, onda işlək akkumlyator olan avtomobil mühərrikini işə salın. Ölmüş akkumlyatoru biraz doldurmaq üçün mühərriki iki və ya üç dəqiqə işlədin. Bir neçə dəqiqədən sonra canlandırılmış avtomobili işə salmağa çalışın. Əgər, dərhal işə düşməzsə, açarı "söndürülmüş" vəziyyətə gətirin. Birinci avtomobili sərbəst gedişdə, hərdən bir qaz verərək 10 və ya 15 dəqiqə işləməsinə imkan verin - bu generatoru fırladacaq və ölü akkumlyatora daha çox yük ötürür. "Ölü" avtomobili işə salmaq üçün yenidən cəhd edin. İkinci cəhddə, ölü akkumlyator olan avtomobil işə düşməzsə, akkumlyator ehtimal ki, öldü, tez işəsalma mümkün deyil.
İşəsalma telini ayırın
Əgər, ölü akkumlyator olan avtomobil işə düşürsə, onu işlək vəziyyətdə saxlayın. Canlandırılmış avtomobildən "alışdırma" tellərini - əvvəlcə çılpaq metaldan olan mənfi sıxıcını, sonra müsbət çıxışdan qırmızı sıxıcını ayırın və sıxıcıların toxunmadığından əmin olun. Ayırdığınız telin uclarını yerə qoyun və ikinci maşının uclarına keçin. Qırmızı sıxıcını özünə gəlmiş akkumlyatordan çıxarın və nəhayət qara sıxıcını da çıxarın. Hər şey hazırdır.
Akkumlyator yenidən ölərsə, nə etməli?
Yarım saatlıq bir səfərdən sonra avtomobili söndürsəz və o ölü akkumlyator səbəbindən yenidən işə düşməzsə, narahatlığa səbəb var. Ya akkumlyator köhnəlib və dəyişdirilməlidir, ya da generator akkumlyatoru doldurmur. Müayinə tələb olunacaq. Akkumlyatoru çıxarıb avtomobil hissələri mağazasına aparmağa çalışın - mağaza akkumlyatoru yoxlayacaq və ömrünü başa vurduğunu söyləyəcək və ya hələ də elektrolit və xidmət əlavə edərək yenidən canlandırmaq olar. Elə bu mağazada, bir qayda olaraq, onu dolduracaqlar. Əgər, satıcı akkumlyatorun ölü olduğunu təyin edirsə, yenisini alın.
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət